مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خبر داد؛


بهره‌مندی بیش از ۸۱ هزار مسافر از خدمات پست‌های نوروزی هلال‌احمر کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از مراجعه بیش از ۸۱ هزار مسافر به پست‌های نوروزی هلال‌احمر طی ۱۱ روز گذشته در سراسر استان کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، رضا فلاح با اشاره به اجرای بیست و چهارمین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: در این طرح، ۲۲ پست ثابت و سیار و همچنین ۱۴ فضای دوستدار کودک با مشارکت بیش از ۳۵۰ نفر از اعضای جوانان از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تاکنون در حال برگزاری است.

او بیان کرد: بیش از ۳۳ هزار نفر با نقاط ایمن و اماکن فرهنگی، سیاحتی، تفریحی و غیره به همت اعضای جوانان مستقر در پست‌های ثابت و سیار (سحاب) راهنمایی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به فعالیت جوانان در پویش سبز افزود: ۵ هزار و ۳۸۳ اقلام فرهنگی، زیست‌محیطی و نهال بین مسافران توزیع شده است.

او افزود: ۱۰ هزار و ۳۷۲ نفر از خدمات فضای دوستدار کودک بهره‌مند شدند.

فلاح با اشاره به اجرای پویش بهرفت در پست‌های نوروزی عنوان کرد: بیش از ۱۵ هزار نفر با امضای میثاق نامه به پویش بهرفت پیوستند.

او با اشاره به ارائه خدمات امداد و کمک‌های اولیه به ۴۲۴ نفر در پست‌های نوروزی گفت: یک هزار و ۵۰۲ نفر در خصوص مهارت‌های ایمنی آموزش دیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان افزود: بین ۲ هزار و ۶۹۳ روزه‌دار بسته‌های افطاری توزیع شد.

او گفت: بیست و چهارمین طرح ملی خدمات بشردوستانه مسافران نوروزی در شهرستان‌های انار، بم، بافت، بردسیر، جیرفت، راور، راین، رابر، سیرجان، شهداد، شهربابک، ماهان و کرمان در حال برگزاری است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116591
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.