افزایش آمار سرقت در استان کرمان

سردار رضا بنی‌اسدی‌فر  در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان کرمان که در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد با اشاره به اعیاد و تعطیلات پیش رو اظهارداشت: خواستار این هستیم تا نیروهای پلیس در جنوب استان را تأمین کنند تا در مسال حوزه امنیتی و جرائم خشن قدرت عمل بیشتری داشته باشند.

آن طور که تسنیم نوشته وی ادامه داد: وضعیت استان کرمان در بحث سرقت‌های خرد نسبت به کشور بهتر است اما کافی نیست و باید امنیت پایدار در جامعه برقرار کنیم.

در این جلسه حجت‌الاسلام علی جلالی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه تبیین برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی یک ضرورت است اظهارداشت: بزرگترین شبکه تبلیغ به سازمان تبلیغات اسلامی اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم تا از ظرفیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی بیشتر استفاده شود گفت: در اکثر شهرستان‌های استان انبارهای احتکار کالا کشف شده است و خواستار این هستیم تا این موارد از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه در مرکز استان کرمان بیش از 20مسجد مشخص شده است بیان کرد: مسئولان می‌توانند در این مساجد حضور پیدا کنند و در میان مردم حضور یافته و از نزدیک در جریان مشکلات قرار بگیرند و خدمات دستگاههای خود را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=19263
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.