آزمون های دانشگاه آزاد جیرفت غیرحضوری برگزار می شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت خبر داد: با هدف سلامت دانشجویان و همچنین کاهش استرس خانواده ها تمامی آزمون های این واحد دانشگاهی غیرحضوری برگزار می شود.

به گزارش «کرمان نو» اسلامی افزود: فراهم کردن زیرساخت های مطمئن شبه جامع دانشگاه و گسترش اینترنت با هدف استفاده دانشجویان، اساتید و کارکنان از برنامه های مهم ما است.

وی تصریح کرد: با همکاری فرماندار جیرفت پیگیری های لازم اداری جهت ارتقای پهنای باند اینترنت دانشگاه انجام شد.

وی اضافه کرد: هدف ما از این کار آسان شدن، سرعت بخشیدن و همچنین افزایش دقت و سلامت در انجام امور در بخش های مختلف و متنوع دانشگاه در راستای رفاه حال دانشجویان است.

اسلامی ادامه داد: سامانه آموزشی و  دانشجویی مبتنی بر وب‌سایت دانشگاه امکان برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری و اطلاع­‌رسانی در زمینه مسائل مختلف آموزشی، اعلام آخرین وضعیت تحصیلی و آموزشی دانشجویان، امکان انتخاب واحد اینترنتی، امکان پرداخت اینترنتی شهریه را برای دانشجویان و خانواده‌های آنان با سرعت بسیار بالایی فراهم کرده و به این ترتیب پهنای باند اینترنت دانشگاه به ۳۶ مگابیت در ثانیه ارتقا پیدا کرده است.

ارتقای پهنای باند اینترنت دانشگاه جیرفت

به گفته رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با ارتقای این پهنای باند اینترنت دانشجویان، استادان و کاربران می‏‌توانند با سرعت بسیار بالایی به برنامه‏‌ها و سایت‏‌های اینترنتی مرتبط با دانشگاه دسترسی پیدا کنند.

اسلامی افزود: روز جمعه و امروز آزمون های آزمایشی موفقیت آمیز را برگزار کردیم و دانشجویان به راحتی می توانند وارد سایت شده و با یک کلیک به درگاه وصل شوند و امتحان خود را به شکل غیرحضوری و آنلاین بدهند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت تصریح کرد: هر سوال در وقت تعیین شده یک دقیقه ای وقت دارد و سوال هر دانشجو با دانشجوی دیگر فرق دارد. با این زیرساخت از دانشجویان جیرفتی که در دیگر دانشگاه های آزاد کشور در حال تحصیل بودند قادر هستند تا امتحان خود را بدهند.

وی اضافه کرد: هیچ دانشجویی بدون ماسک حق ندارد وارد دانشگاه شود و خود دانشگاه نیز در حال حاضر کارگاه تولید ماسک دارد و سلامت دانشجویان را رد اولویت خود گذاشته و برای حفظ سلامت روانی و کاهش استرس دانشجویان و خانواده ها اقدام به برگزاری امتحانات به شکل آنلاین و غیرحضوری کردیم.

اسلامی تاکید کرد: تا این لحظه ۱۵۰۰نفر از طریق این سامانه آزمون داده اند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=51020
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.