رئیس هیات فوتبال استان کرمان:


آقای فتاحی ما مسئول برگزاری مسابقات هستیم

رییس هیات فوتبال استان کرمان در خصوص اظهار نظر سعید فتاحی قائم مقام باشگاه مس‌رفسنجان مبنی بر اینکه هیات فوتبال نباید درخصوص ورزشگاه میزبان اظهار نظر کند! گفت: اگر قرار است من صحبت نکنم پس چه کسی باید اظهار نظر کند؟ ما مسئول برگزاری مسابقات هستیم.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از فارس، رئیس هیات فوتبال استان کرمان درخصوص بازی مس‌رفسنجان و استقلال تهران گفت: اینکه می‌گویند رفسنجانی‌ها برای استقلال این مشکلات را به وجود آوردند، دور از انصاف است. این مشکلات مس‌رفسنجان برای برگزاری مسابقات، از فصل گذشته بوده است. زمانی که کرونا بود، در زمین تمرینی مسابقات را برگزار کردند. از زمانی‌که تماشاگر آمد، شرایط برگزاری مسابقات وجود نداشت. آمدند سکو اضافه کردند. مسائل دیگری را هم درست کردند و تاییدیه را گرفتند. به شرط اینکه سال بعد در زمین اصلی شهدای مس بازی کنند. از آن تاریخ تا الان ۲ سال گذشته است.

او افزود: نیروی انتظامی استان کرمان بارها تاکید کرد که شرایط برگزاری مسابقات در زمین شماره ۲ وجود ندارد. سال گذشته نیروی انتظامی استان نامه‌ای به وزارت کشور زد و اعلام کرد ممکن است اتفاق ناگواری در این استادیوم بیفتد. بنابراین ۶ هفته آخر لیگ با تصمیم شورای تامین بدون تماشاگر شد. تاج و دیگران دخالت کردند، گفتند تماشاگران بیایند به شرطی که ابتدای این فصل، زمین شماره یک مورد بهره‌برداری قرار بگیرد. انتهای فصل قبل شورای تامین استان کرمان جلسه‌ای ترتیب داد. یگان ویژه از زمین شماره یک بازدید کرد. پیمانکار شرکت صنایع مس قول داد این استادیوم را برای اول فصل (فصل جاری) آماده کند.

رئیس هیات فوتبال کرمان، گفت: سهیل مهدی پس از بازدید اعلام کرد چمن ایراد دارد و باید صبر کنیم. شورای تامین استان کرمان نامه داد که از طریق ما به سازمان لیگ ارسال شد. مبنی بر اینکه مس‌رفسنجان ۲ بازی فقط می‌تواند در رفسنجان میزبانی کند. از بازی سوم یا به زمین شماره یک یا به شهری دیگری مثل سیرجان، کرمان و… برود. چون زمین شماره ۲ حدود هزاروهفتصد نفر ظرفیت دارد، شرایط مناسب برگزاری مسابقه را ندارد و مردم عذاب می‌کشند. بازی سوم مقابل آلومینیوم را شورای تامین قبول نکرد برگزار شود. سازمان لیگ به باشگاه نامه زد و اعلام کرد اگر شرایط لازم را ندارید و بازی در تاریخ خودش برگزار نشود، پرونده به کمیته انضباطی می‌رود. باشگاه مس‌رفسنجان گفت بازی ۳ بر صفر می‌شود و به هر ترتیبی بود شورای تامین استان کرمان موافقت کرد استثنائا این بازی بدون تماشاگر در زمین شماره ۲ برگزار شود.

او افزود: بعد از بازی اعلام کردند دیگر در زمین شماره ۲ بازی برگزار نمی‌کنیم. هم مدیر پروژه و هم مسئولان باشگاه مس گفتند زمین شماره یک مشکلی ندارد. فقط باید تحویل داده شود و سالی ۳۰میلیارد هزینه نگهداری دارد که باشگاه ندارد و شرکت مس باید پرداخت کند.

جهانشاهی گفت: هفته گذشته جلسه شورای تامین در شهر رفسنجان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرکل و کارشناسان امنیتی استان‌، بنده، نماینده شرکت مس و مدیرعامل باشگاه مس‌رفسنجان برگزار شد. مس‌رفسنجان اعلام کرد استادیوم (زمین شماره یک) هیچ مشکلی ندارد و آماده برگزاری مسابقه است. فقط باید با هماهنگی شرکت مس باشد.

او افزود: فرماندار شهر با مدیرعامل شرکت صنایع مس ایران تماس گرفت و او نیز اعلام کرد اشکال ندارد. بازی استقلال را آنجا برگزار کنید که حدود ۱۲هزار نفر ظرفیت دارد تا تماشاگران بیایند. به این ترتیب شورای تامین رفسنجان مصوب کرد بازی در زمین شماره یک با حضور هواداران آقا برگزار شود. در تهران هم این موضوع تایید شد. مدیرعامل باشگاه مس‌رفسنجان و نماینده شرکت مس نیز در جلسه بودند. مدیرعامل شرکت مس نیز تلفنی در جریان کار قرار گرفت. نامه را هم پنجشنبه به سازمان لیگ فرستادیم.

رئیس هیات فوتبال استان کرمان، تصریح کرد: سازمان لیگ دیروز اعلام کرد تاییدیه زمین را نگرفته‌اند و باید با ما مکاتبه می‌کردند. به همین خاطر قرار شد ناظر بازی بیاید بازدید و شرایط برگزاری بازی در استادیوم شماره یک را بررسی کند. ما مسئول برگزاری مسابقات هستیم. اگر سعید فتاحی نمی‌داند بداند!

او درمورد اینکه مدیرعامل استقلال اعلام کرده اگر بازی بدون تماشاگر باشد، این تیم وارد زمین نمی‌شود، عنوان کرد: اطلاعی در این مورد ندارم. گاهی مسائل ایمنی امنیتی وجود دارد که شورای تامین باید تصمیم گیری کند. الان مورد تایید شورای تامین است ولی سازمان لیگ می‌گوید از نظر کیفیت فنی و فوتبالی مورد تایید من نیست. می‌گوید چمن ایراد دارد و ناهموار است یا رختکن‌ها اسپیلت و یخچال ندارند.

او در مورد اینکه مدیرعامل استقلال اعلام کرده این تیم حاضر است ۲۴ ساعت در کرمان بماند و بازی در شهر دیگری برگزار شود، گفت: شورای تامین چندبار هشدار داده که بازی را در زمین شماره ۲ برگزار نخواهم کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109668
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.