ابلاغ قیمت‌های نان و برخورد قانونی با نانوایان متخلف

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: توسط کارگروه تنظیم بازار استان تصمیماتی در زمینه قیمت نان اتخاذ شد شایان ذکر است که در گذشته نرخ مصوب برای قیمت نان نداشتیم لذا در برخورد با متخلفین احتمالی با مشکل برمی‌خوردیم اما مقرر شد که در کارگروه تنظیم بازار استان کرمان، نرخ نان مصوب شود و برای همه نانوای‌های استان این قیمت‌ها لازم‌الاجراست و بازرسین با افرادی که از این مصوبات تخطی می‌کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

ارسلان میری” درباره افزایش اخیر قیمت نان در کرمان، نان را یکی از کالای اساسی خانوارها دانست و گفت: کالاهای اساسی توسط کارگروه ستاد تنظیم بازار کشور آنالیز قیمت می‌شوند و براساس مصوبات این کارگروه در استان‌ها برخی از کالاها را تعیین نرخ می‌کنند که یکی از آن کالاهای اساسی نان است.

وی ادامه داد: توسط کارگروه تنظیم بازار استان تصمیماتی در زمینه قیمت نان اتخاذ شد شایان ذکر است که در گذشته نرخ مصوب برای قیمت نان نداشتیم لذا در برخورد با متخلفین احتمالی با مشکل برمی‌خوردیم اما مقرر شد که در کارگروه تنظیم بازار استان کرمان، نرخ نان مصوب شود و برای همه نانوای‌های استان این قیمت‌ها لازم‌الاجراست و بازرسین با افرادی که از این مصوبات تخطی می‌کنند، برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمان با اشاره به مصوبات سال ۹۳ در خصوص قیمت نان عنوان کرد: از سال ۹۳ تا کنون تغییراتی در قیمت حامل‌های از جمله انرژی، حقوق کارگر و … داشتیم، که این موضوع بر روی قیمت سایر کالاها نیز تاثیر داشته و این تغییرات قیمت‌ها در کارگروه تنظیم بازار لحاظ شد تا حقی از نانواها تضییع نشود.

وی در پایان با بیان این مطلب که قیمت‌های نان ابلاغ شده و لازم‌الاجرا می‌باشد، خاطرنشان کرد: انتظار داریم نانوایان براساس مصوبه تعیین شده، اوزان و قیمت نان را رعایت کنند.

براساس این گزارش در ستاد تنظیم بازار استان کرمان نان سنگک ۴۰۰ گرمی با قیمت هزار تومان، تافتون دوار ۴۰۰ گرمی با قیمت ۶۰۰ تومان، تافتون سنتی ۳۴۰ گرمی با قیمت ۶۰۰ تومان، بربری ۴۲۰ گرمی با قیمت ۷۰۰ تومان و لواش ۱۲۰ گرمی با قیمت ۲۵۰ تومان مصوب شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=35811
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.