با حضور مدیرکل بهزیستی استان


اختتامیه جشنواره بازی‌های بومی و محلی ویژه افراد دارای معلولیت برگزار شد

اختتامیه جشنواره ورزش و بازی‌های بومی و محلی ویژه افراد دارای معلولیت روز سه‌شنبه ۲۷ تیرماه به مناسبت هفته‌ی بهزیستی با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمان و ورزشکاران حاضر در این مسابقات در سالن ورزشی جامعه معلولین کرمان برگزار شد.

به گزارش کرمان‌نو، وحیدزاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان درباره‌ی هدف برگزاری این جشنواره به «کرمان‌نو» گفت: جشنواره‌هایی که با محوریت سازمان بهزیستی و هر کدام از موسسات سازمان برگزار می‌شود برای این است که یک پنجره‌‌ای برای افراد دارای معلولیت باز شود تا بتوانند استعدادهایشان را به نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه یک مسیر منطقی و درست و علمی پیش‌بینی شده، ادامه داد: این استعدادها از ورزش‌های بومی و محلی شروع می‌شود و تا ورزش‌های حرفه‌ای ادامه پیدا می‌کند.

ورزشهای بومی و محلی استعدادها را شناسایی و به سمت ورزش حرفه‌ای هدایت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان در مورد حمایت از ورزش افراد دارای معلولیت گفت: بحث ورزش بومی و محلی و ورزش همگانی این بچه‌ها با ما است اما زمانی که به بحث حرفه‌ای می‌رسند سازمان ورزش و جوانان پای کار می‌آید و حمایت می‌کند.

این جشنواره صبح سه‌شنبه ۲۷ تیرماه با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

رشته‌های حاضر در این جشنواره شامل دارت، بوچی، هفت‌سنگ، طناب‌کشی، دو ۲۰ متر و دو ۵۰ متر بود.نفرات برتر از تیم‌های مرکز امام علی زیر ۱۴ سال، تیم رعد کرمان، تیم مجموعه امام علی بالای ۱۴ سال و مرکز یاسین بودند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106645
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.