سرمربی مس‌کرمان در مصاحبه با «ورزش سه» رسانه پایتخت‌نشین از شرایط تیم، مدیریت و حتی رسانه‌های محلی گلایه کرده و گفت:


باشگاه مدیرعامل ندارد، قراردادها هم ثبت نشده | رسانه‌های محلی حاشیه می‌سازند

اکبر محمدی سرمربی مس کرمان با اعلام شرایط بحرانی تیمش در آستانه شروع نیم فصل دوم گفت: به واسطه نداشتن مدیرعامل و نبودن کسی که بتواند کارهای اداری و مدیریتی و پشتیبانی را پیش ببرد، نزدیک به یک ماه است که بلاتکلیف هستیم.

به گزارش کرمان‌نو، اکبر محمدی که در مصاحبه با «ورزش سه» رسانه پایتخت‌نشین از شرایط تیم، مدیریت و حتی رسانه‌های محلی گلایه کرده بود گفت:«موضوعی که باعث شده لب به سخن بگشایم و صحبت کنم، شرایط حاد و بحرانی پیش‌ روی ما است. به واسطه نداشتن مدیرعامل و نبودن کسی که بتواند کارهای اداری و مدیریتی و پشتیبانی را پیش ببرد، نزدیک به یک ماه است که بلاتکلیف هستیم.»

محمدی ادامه داد:«در چند ماه اخیر مدیرعامل باشگاه چند بار استعفا کردند و عملا مدتی است که ایشان کارهای تیم را انجام نمی‌دهند و مسئولان شرکت مس به تازگی با استعفای ایشان موافقت کرده‌اند. دو روز بیشتر با اولین مسابقه نیم فصل اول لیگ یک مقابل داماش فاصله نداریم، اما متاسفانه نتوانستیم قرارداد بازیکنان جدید را ثبت و از آنها استفاده کنیم. ما از ۶ بازیکنی که به تیم اضافه کردیم، در اردوی خود استفاده کردیم و آنها آماده بازی کردن برای مس هستند، اما به خاطر مشکلات مدیریتی نتوانستیم قراردادشان را ثبت کنیم و مراحل اداری آنها را پیش ببریم. این مسئله بشدت مرا نگران می‌کند؛ با توجه به جدایی ۱۰ بازیکن از مس‌کرمان ما باید برای نفرات خود جایگزین داشته باشیم، اما هنوز چنین اتفاقی به صورت رسمی نیفتاده و فکر می‌کنم تعداد نفراتمان برای بازی با داماش به یک تیم هم نمی‌رسد!»
محمدی با متهم کردن برخی رسانه‌ها در کرمان ادامه داد: در کنار نگرانی‌های موجود در بحث ثبت قرارداد بازیکنان و مسائل مدیریتی، فشارهایی که از طرف برخی رسانه‌های زرد محلی به تیم وارد می‌شود هم دغدغه‌ای دیگر برایمان درست کرده است. کسانی که منافعی از گذشته در این باشگاه داشتند، از روزی که من به اینجا آمدم، جوسازی کردند. این در حالی است که مدارکی را در اختیار دارم و می‌توانم به اهالی فوتبال با سند ثابت کنم که چه افرادی با حمایت از این رسانه‌‌های زرد به دنبال سهم‌خواهی و باج‌خواهی هستند. مدارک موثقی دارم که از برخی از این رسانه‌های محلی از برخی افراد دریافتی داشتند و با حضور من منافع آنها به خطر افتاده است. این رسانه‌های محلی با وجود روند خوبی که داشتیم  و کار شبانه‌روزی من و همکارانم در کادرفنی اما همچنان مانع ایجاد می‌کنند، و کارشکنی می‌کنند. آنها شرایط را به نحوی جلو می‌برند که به منافع خود برسند.

سرمربی مس کرمان افزود: علاوه بر این یکسری افراد معلوم‌الحال هم هستند که همیشه سهم‌خواهی می‌کنند. اگر لازم باشد اسامی این افراد را هم می‌گویم تا مردم بدانند چه کسانی مخل روند روبه رشد این باشگاه هستند. باشگاهی که قدمت زیادی دارد و در آسیا بازی کرده و واقعا حقش این نیست چنین شرایطی را تجربه کند.»

سرمربی مس‌کرمان گفت: امروز ۱۱ بهمن‌ماه، بیش از ۱۰۰ روز است به عنوان سرمربی وارد مس‌کرمان شدم و این مسئله برخلاف میل باطنی‌ام و بر اساس تکلیفی بود که دوستان در مجموعه باشگاه و در شرکت صنایع مس ایران با توجه به محدودیت‌ها و ملاحظات موجود به من سپردند. وقتی عزیزان نتوانستند شرایط خوبی را فراهم کنند، از من درخواست شد که سرمربیگری تیم را بپذیرم، آنهم در شرایطی که اوضاع تیم بسیار پیچیده بود و مشکلات زیادی وجود داشت.

او ادامه داد: زمانی سرمربیگری مس کرمان را برعهده گرفتم که تیم از ۷ مسابقه ابتدایی لیگ یک ۵ امتیاز دشت کرده و تنها ۵ گل زده بود. سه بازی خانگی را با شکست پشت سر گذاشته بود و فاصله امتیازی‌اش با ته جدول دو امتیاز بود! از طرفی در رتبه شانزدهم قرار داشت و با تیم هفدهم جدول هم‌امتیاز بود. از طرف دیگر به لحاظ کادر بازیکنان بسیار نامتوازن، نامتعادل و ناهماهنگ تیم را بسته بودند. مدیریت قبلی باشگاه تصورش بر این بود که می‌تواند بالاتر از سقف بودجه قرارداد با اعضای تیم را امضا کند، اما این اتفاق نیفتاد و بعد از سخت‌گیری‌ها و رعایت دستور العمل ابلاغی سازمان لیگ، بعضی از بازیکنان که روی آن حساب شده بود، از لیست خارج شدند و به این ترتیب بازیکنان موثر در برخی پست‌ها کم شد. به عنوان مثال فقط یک مهاجم و فقط یک وینگر تخصصی در تیم موجود بود. به هر حال مشکلات زیاد بود، ضمن اینکه بودجه‌ای که امسال شرکت مس برای تیم کرمان در نظر گرفت، مصرف بدهی‌های سال‌قبل شده بود!

سرمربی مس کرمان همچنین گفت: ما در زمان شروع کار خود با یک بحران مواجه بودیم؛ اینکه تیم نتایج مناسبی نگرفته بود و بازیکنان از نظر روحی و روانی بهم ریخته بودند. علاوه بر این تیم دو هفته قبل از حضور کادرفنی جدید سرمربی نداشت و بازیکنان از نظر بدنی نیز دچار مشکل بودند. در بازی اول با آریو اسلامشهر خدا کمک کرد که با برد شروع کردیم و شوک مثبتی به تیم وارد شد.

محمدی با اشاره به عملکرد مس کرمان در مدت ۱۰۰ روزه حضور در راس کادرفنی این تیم تاکید کرد: بعد از حضور ما خوشبختانه در ۱۱ بازی که حضور داشتیم، ۶ برد، ۳ تساوی و دو باخت کسب کردیم که هردو شکست خارج از خانه بود. از ۲۴ بازیکن در ترکیب تیم استفاده کردیم و میانگین امتیازی‌مان ۱.۹ (نزدیک به دو) امتیاز در هر بازی است. ۱۵ گل زده‌ایم و نهم جدول هستیم. با تیم پنجم جدول ۵ امتیاز فاصله داریم و با تیم ته جدول ۱۳ امتیاز. هیچ شکستی را در خانه نداشتیم و از بُعد نتیجه همه چیز مشخص است.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114724
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.