معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان خبر داد؛


اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینماهای آسیا و شهرتماشا

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان با اشاره به اکران ۱۸ فیلم چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در ۲ سینمای مرکز این استان گفت: فیلم‌های جشنواره از ۱۶ تا ۲۳ بهمن‌ماه در سینماهای آسیا و شهرتماشا در سه سانس اکران خواهند شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، وحید محمدی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: امیدواریم مردم بتوانند با مراجعه به سامانه آنلاین فروش بلیط از فیلم‌های چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان کرمان استفاده کنند و ضمن رونق‌دادن به سینما از آخرین فیلم‌های روز ایران بهره ببرند.

او به شعار توسعه، تحقق عدالت فرهنگی و برخورداری مردم از تمام ظرفیت‌ها در بخش فرهنگ اشاره و تصریح کرد: تعداد آثار ارائه شده در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر استان کرمان طی سال جاری افزایش داشته است.

 معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ادامه داد: مردم برای تهیه بلیت می‌توانند به چهار سامانه فروش بلیت آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران تیک (irantic.com)، سینماتیکت (cinematicket.org) و گیشه هفت (gisheh۷.ir) مراجعه کنند.

 او اظهار داشت: چهار فیلم نیز به‌صورت پویانمایی در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان کرمان اکران خواهد شد.

 برنامه‌های جنبی

 محمدی گفت: برگزاری هفته فیلم و عکس، نشست‌های تخصصی، دعوت از عوامل فیلم‌های در حال اکران و برگزاری برنامه تلویزیونی نقد فیلم‌ها توسط کارشناسان سینمای استان از برنامه‌های جانبی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان کرمان خواهد بود.

امکان خرید برای هر شماره‌تلفن همراه، تعداد چهار بلیط از هر فیلم خواهد بود؛ بنابراین تماشاگران باید بادقت نظر کافی در زمان خرید، نسبت به انتخاب فیلم، سینما، سالن، روز و سانس نمایش اقدام کنند.

 بر اساس گزارش‌ها بلیت‌های خریداری شده امکان ابطال یا تعویض ندارند؛ به‌منظور سهولت در خرید و امکان خدمات‌دهی مطلوب به تماشاگران، مرکز تماس سکوهای فروش بلیت روزانه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ پاسخگوی تماس‌های کاربران خواهند بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114922
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.