واژگونی خودروی بازیکنان تیم خاتون بم؛


ملیکا محمدی بازیکن تیم خاتون بم در تصادف فوت کرد

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: واژگونی خودروی تیبا در ورودی بم دوراهی باغچمک یک فوتی و سه مصدوم داشت. سه نفر از سرنشینان بازیکنان تیم خاتون بم هستند که در این تصادف یک نفر از آن‌ها فوت کرده و دو نفر دیگر به بیمارستان پاستور بم منتقل شده‌اند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، علی طاهری رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: این حادثه بامداد روز یکشنبه در ورودی بم دوراهی باغچمک رخ‌داده که باعث مصدومیت سه نفر و فوت یک نفر شد.

او ادامه داد: پس از اطلاع‌رسانی این حادثه، آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند و افراد مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس پایگاه‌های اورژانس به بیمارستان پاستور بم منتقل شدند.

طاهری بیان کرد: یک نفر از سرنشینان در محل حادثه فوت کرده است.

به گفته او دو سرنشین خانم و یک آقا در این حادثه مجروح شدند که حال عمومی مجروحان مساعد است.

در ادامه سروان نعیم مفلحی رئیس پلیس‌راه بم زاهدان گفت: عدم توجه به جلو، خستگی و خواب‌آلودگی راننده و همچنین تخطی از سرعت مطمئنه علت واژگونی خودرو بوده است.

او عنوان کرد: این مسیر مسکونی و از نقاط حادثه‌خیز بوده که در حال احداث یک میدان به‌صورت بیضی‌شکل هستیم .

رئیس پلیس‌راه بم زاهدان گفت: رانندگان باید در مسیرهای پرتردد و مسکونی با سرعت مطمئنه حرکت کنند .

سه نفر از سرنشینان خودروی تیبا بازیکنان تیم خاتون بم هستند که در این تصادف یک نفر از آن‌ها فوت کرده و دو نفر دیگر به بیمارستان پاستور بم منتقل شده‌اند.

IMG 20231224 WA0005
بهناز طاهرخانی، مصدوم حادثه
IMG 20231224 WA0004
زهرا خواجویی، مصدوم حادثه

 

بهناز طاهرخانی اهل تاکستان، ۲۸ ساله و زهرا خواجویی ۲۴ ساله دیگر بازیکنان مجروح این حادثه هستند که در تیم خاتون بم بازی می کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112649
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.