مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت


برگزاری اولین همایش «روایتگران پیشرفت» به میزبانی کرمان

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان از برگزاری اولین همایش «روایتگران پیشرفت» با حضور بیش از ۷۰ نفر از مدیران مسئول و خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی و فعالان فضای مجازی کشور به میزبانی استان کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از فارس، مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان از برگزاری اولین همایش «روایتگران پیشرفت» با حضور بیش از ۷۰ نفر از مدیران مسئول و خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی و فعالان فضای مجازی کشور به میزبانی استان کرمان خبر داد.

مجتبی اسدی‌زاده از حضور علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیات دولت به عنوان مهمان و سخنران ویژه همایش نام برد و عنوان کرد: ذیل فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امیدآفرینی در جامعه و تاکید رئیس جمهور در روایتگری پیشرفت و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمات دولت، اولین همایش «روایتگران پیشرفت» برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان ادامه داد: این همایش به صورت اردوی روایتگران پیشرفت و طی سه روز سه‌شنبه ۲۳ تا پنجشنبه ۲۵ خرداد برگزار می‌شود و مدعوین از طرح‌های بزرگ صنعتی و معدنی و پیشرفت‌های دولت و نظام جمهوری اسلامی در استان از جمله مجتمع مس سرچشمه، گل‌گهر، لاستیک بارز، پروژه آبرسانی و … بازدید می‌کنند.

اسدی‌زاده با اشاره به همکاری روابط عمومی استانداری و بسیج رسانه کشور در برگزاری همایش روایتگران پیشرفت گفت: برنامه اصلی همایش روز پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و زیارت مزار مطهر سپهبد شهید سلیمانی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه در محل سالن همایش‌های استانداری کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: ۲۱ خبرنگار رسانه‌های خارجی را از راشاتودی روسیه، آناتولی ترکیه، تلویزیون الاتجاه عراق، cctv تلویزیون مرکزی چین، تلویزیون المنار لبنان، یونیوز لبنان، المسیره یمن و الغدیر عراق را میزبانی خواهیم کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان افزود: رسانه‌های داخلی از سازمان صدا و سیما، خبرگزاری‌های دانشجو، ایرنا، مهر، فارس، دفاع مقدس، تسنیم، بسیج، پانا و روزنامه اعتماد، ابتکار، آفتاب یزد، جوان، صبح صادق و انصاف نیوز، روبیکا، اسکای فریم، عصر ایرانیان و غیره حضور خواهند داشت.

اسدی‌زاده خاطرنشان کرد: ذیل این همایش از پوستر و فراخوان نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها با محوریت شعار سال و روایت پیشرفت رونمایی می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105331
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.