مدافع مس‌کرمان:


ما می‌توانیم گل‌گهر جدید باشیم

مدافع مس‌کرمان می‌گوید انتظار حمایت همه جانبه از این تیم داریم تا بتوانیم پر قدرت در لیگ بمانند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ورزش سه، مس‌کرمان با شکست مقابل مس‌رفسنجان شرایط حساسی در جدول پیدا کرد.
حسن مردادیفر در این رابطه گفت: بازی حساس و دربی استان بود. ما تمام تلاشمان را کردیم نتیجه بگیریم ولی یک لحظه غافلگیر شدیم و روی ضد حمله گل خوردیم. مقابل تیم خوب رفسنجان گل زدن بسیار سخت است و بهترین تیم دفاعی لیگ ایران هستند. با این وجود ما هم موقعیت‌هایی ایجاد کردیم ولی موفق نشدیم به گل برسیم.

مس‌کرمان حالا کاملاً خطر سقوط را احساس می‌کند و بازی‌های سه هفته پایانی برای آنها کاملاً مهم و سرنوشت ساز خواهد بود. مردادیفر در این باره گفت: درباره شرایط تیم باید بگویم که آقای حسینخانی در کسوت مربیگری به رویای بازگشت ۸ ساله پایان داد و کرمان دوباره در لیگ برتر حضور پیدا کرد و ایشان ریسک بسیار بزرگی کرد و جوانان بسیار توانمندی را به فوتبال ایران معرفی کرده و نمونه‌اش حضور بازیکن جوان کرمانی سامان تورانیان در اردوی تیم ملی بزرگسالان قبل از رقابت های جام جهانی است. قدر چنین کسی را باید بیشتر دانست.

به اولین سال لیگ برتری شدن گل‌گهر برگردید ببینید گل‌گهر با چه شرایطی و چه امکاناتی روزهای اخر در لیگ ماندگار شد. هدف ما فقط ماندن در لیگ برتر بود. الان ببینید گل‌گهر با آن حمایت‌ها کجا قرار دارد؟ ما را در سال اول با تیم‌های مدعی و پر از ستاره و امکانات مقایسه نکنید. این تیم سختی‌های زیادی را در طول فصل متحمل شده که واقعا قابل تحمل نبود و نباید با این کارهای نخ نما نابودش کنید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103630
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.