استعفا به‌قصد تهدید؛


مدیرعامل مس‌کرمان برای گرفتن بودجه استعفا داد

طبق شنیده‌ها امیری‌خراسانی مدیرعامل باشگاه مس‌کرمان در حالی دیروز قبل بازی این تیم استعفا داده است که این باشگاه با مشکلات عدیده مالی روبرو است.

به گزارش کرمان‌نو، از صبح امروز پنجشنبه ۳۰ آذر اخباری مبنی بر استعفای محمدتقی امیری خراسانی مدیرعامل باشگاه مس‌کرمان مطرح شده است.

خراسانی که در شهریورماه جای علی قرایی را به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان گرفته بود از همان ابتدا با مشکلات مالی زیادی روبرو شد.

اگرچه در این مدت امیری‌خراسانی تلاش زیادی برای رفع مشکلات مالی این باشگاه انجام داد؛ اما تا به امروز به نتیجه‌ای نرسید تا برخی رشته‌های ورزشی مثل هندبال و بسکتبال این باشگاه دریافتی نداشته باشند و مشکلات زیادی را تحمل کنند تا جایی که اگر در روزهای آینده پنجاه و یک درصد قرارداد بازیکنان این رشته‌ها پرداخت نشود، بازیکنان آزاد هستند و می‌توانند به تیم دیگری بروند. این در حالی است که رشته‌های غیر فوتبالی این باشگاه تا اینجای فصل عملکرد خوبی داشتند.

اما بزرگ‌ترین مشکلات این باشگاه همچنان مربوط به تیم فوتبال آن است.

تیم فوتبال این باشگاه بعد از ۴ بازی دیروز در برابر مس سونگون که این تیم نیز شرایط خوبی نداشت یک برد را کسب کرد؛ اما امیری‌خراسانی در ورزشگاه نیز حضور نداشت و خبر. استعفای او حالا مطرح شده است.

البته این استعفا به نظر می‌رسد بیشتر تهدیدی برای شرکت مس جهت گرفتن بودجه باشد؛ اما باید منتظر ماند و دید روز شنبه و در جلسه‌ای که در شرکت مس قرار است برگزار شود تکلیف ورزش شرکت مس چه خواهد شد؟

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112574
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.