مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان خبر داد:


مسئولان وزارت ورزش به کرمان می‌آیند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از سفر معاون توسعه ورزش بانوان و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان به استان کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به سفر مسئولان وزارت ورزش به استان کرمان گفت: مریم کاظمی معاون توسعه ورزش بانوان و رسول منعم مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ساعت ۲۰ امشب وارد فرودگاه کرمان می‌شوند.

او افزود: تجدید میثاق با شهدا به‌ویژه شهید قدس سردار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی طی صبح فردا از برنامه‌های این مسئولان وزارت در کرمان است.

پاریزی تصریح کرد: سپس معاون توسعه ورزش بانوان و مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با حضور در بیمارستان پاستور بم از بهناز طاهرخانی و زهرا خواجو، دو فوتبالیست ملی‌پوش تیم خاتون بم که چندی پیش در محور کرمان – بم دچار حادثه شده بودند، عیادت می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان حضور در مراسم افتتاحیه نخستین رویداد آیین ملی چوگان ایران در ارگ جدید بم را از دیگر برنامه‌های این مسئولان وزارت ورزش در سفر به استان کرمان عنوان کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112862
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.