نتایج تیم‌های کرمانی در هفته ۲۹ام لیگ برتر مشخص شد


مس کرمان با یک امتیاز برگشت | مس رفسنجان در خانه باخت | گل‌گهر گل‌باران شد

در هفته ۲۹‌ام لیگ برتر فوتبال کشور سه نماینده استان کرمان در رفسنجان، تهران و انزلی برابر رقبای خود حاضر شدند و با یک تساوی و دو باخت به خانه برگشتند. در این دیدارها مس کرمان با ملوان بندرانزلی مساوی کرد، گلگهر با نتیجه ۴-۰ به پرسپولیس باخت. مس رفسنجان هم ۲-۱ بازی را به استقلال واگذار کرد.

 مس کرمان از انزلی با یک امتیاز آمد

به گزارش کرمان‌نو تیم مس‌کرمان در هفته ۲۹‌ام لیگ برتر مهمان تیم رده یازدهم جدول یعنی ملوان بندر انزلی بود که در نهایت با تساوی در این بازی با تساوی بدون گل به یک امتیاز رسید.

این اولین امتیازی است که مس کرمان پس از تغییر هیات مدیره کسب کرده است. مس حالا با چهار برد، ۱۰ تساوی و ۱۵ باخت در همان رده ۱۴‌ام جدول لیگ برتر باقی می‌ماند. 

این تیم با صنعت نفت آبادان هم امتیاز است و تنها با تفاضل گل در یک رده بالاتر قرار گرفته است. 

۲ تیم صنعت نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان ۲ تیمی هستند که در انتهای جدول قرار دارند.  سقوط نفت مسجد سلیمان قطعی شده است.

 

مس رفسنجان خوب بازی کرد و باخت

استقلال دیگر قهرمان نمی‌شود اما می‌خواهد فصل را با حداکثر امتیاز ممکن تمام کند. آنها امشب تیم قدری را شکست دادند. استقلال موفق شد در یک دیدار سخت و دشوار و البته زیبا و دیدنی، با نتیجه ۲ بر یک از سد مس رفسنجان عبور کند. تیم محمد ربیعی در این فصل فقط سه گل در خانه دریافت کرده بود که ۲ مورد آن از روی نقطه پنالتی بود. ولی آبی پوشان ۲ بار دروازه این تیم را باز کردند و فرصت‌های زیادی را از دست دادند. استقلال نخستین موقعیت جدی بازی را خلق کرد. مهدی قایدی با یک حرکت تکنیکی و با عبور از مدافعین پرتعداد حریف، وارد محوطه جریمه شد که ضربه این بازیکن را حامد لک به خوبی مهار کرد. سپس ارسلان مطهری شانس خود را امتحان کرد که ضربه او را لک گرفت.

مس می‌توانست به شکلی اتفاقی گلزنی کند. ارسال ضربه کاشته آذرباد با اشتباه عجیب حسینی از کنار دروازه به بیرون رفت. آذرباد یک بار دیگر صاحب موقعیت شد که شوت دیدنی او را حسینی با واکنشی استثنایی راهی کرنر کرد. جفرسون نیز می‌توانست گلزنی کند ولی ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت. حامد لک در دقیقه ۳۶ دروازه تیمش را نجات داد. ضربه سر تماشایی مطهری در آستانه ورود به دروازه بود که حامد لک با یک واکنش دیدنی، توپ را دفع کرد.

 

گل‌باران گل‌گهر در آزادی

درحالی که گل‌گهری‌ها در پنج هفته‌ قبلی خود عملکرد خوبی نداشتند و از ۵ بازی فقط ۵ امتیاز گرفته بودند، امروز در ورزشگاه آزادی هم با ۴ گل بازی را به پرسپولیس واگذار کردند. این بازی که تاثیر به سزایی در قهرمانی هم داشت با عملکرد ضعیف گل‌گهری‌ها همراه بود.

این نتیجه برای سیرجانی‌ها از باخت‌های سنگین این تیم در طول فصل بود که نشان از افت شدید گل‌گهری‌ها پس از جدایی قلعه‌نویی دارد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی از همان ابتدا تسلط خود را به حریف ثابت کردند و موفق شدند با دو گل مهدی ترابی از حریف پیش بیفتند. ترابی ابتدا روی ریباند دروازه فروزان را گشود و سپس با شوت از راه دور گل دوم تیمش را دوباره باز کرد.

در آخرین دقیقه نیمه اول نیز سعید صادقی روی پاس عیسی آل‌کثیر و فریب مدافع گل‌گهر، گل سوم را با شلیک از زاویه بسته به ثمر رساند تا پرسپولیس در همان نیمه اول میخ محکم را بر پیروزی خود بکوبد و با خیال راحت به رختکن برود.

نیمه دوم نیز با نمایش هجومی قرمزها همراه بود. این بار ترابی با هوش و توانایی خود ضربه چیپ را به سمت دروازه فروزان زد و به شکلی استثنایی دروازه او را گشود تا سرخپوشان با 4 گل پیروز این بازی باشد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104213
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.