خبر مهم تاج درباره حضور زنان در استادیوم‌ها


 زنان در ورزشگاه گل‌گهر سیرجان حاضر می‌شوند

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم سالروز آغاز به کار کانال رادیویی ورزش بانوان، درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: شورای امنیت ملی خوشبختانه این موضوع را تصویب کرده و در گام اول ورود به چهار ورزشگاه مجوز گرفته است.

تماشاگران زن در ورزشگاه‌های نقش‌جهان و فولادشهر اصفهان، غدیر اهواز و گل‌گهر سیرجان حضور پیدا خواهند کرد. مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم سالروز آغاز به کار کانال رادیویی ورزش بانوان، درباره حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفت: ما ورود بانوان را خواهیم داشت. شورای امنیت ملی خوشبختانه این موضوع را تصویب کرده و کارگروهی برای آن تعیین شده است که تصمیم‌گیری درباره نحوه اجرا را برعهده دارد.
 تاج درباره نحوه اجرای این طرح این‌طور توضیح داد: وزارت کشور، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و دو دستگاه اطلاعاتی برای چگونگی ورود بانوان برنامه‌ریزی می‌کنند. آمدن و نیامدن بانوان دیگر مطرح نیست. در ورزشگاه‌هایی مثل گل‌گهر، سپاهان، ذوب‌آهن و غدیر اهواز که مناسب است، بانوان حضور پیدا خواهند کرد. ورزشگاه آزادی هم باید آماده شود. گفتنی است در فصل بیست و دوم لیگ برتر زنان در برخی مسابقات که در تهران برگزار شد حضور داشتند، اما به نظر می‌رسد این امکان برای سایر استان‌ها در فصل پیشرو با صحبت‌های مهدی تاج فراهم شود.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=106070
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.