هفته هفتم ليگ برتر زنان با نام و ياد مرحوم ملیکا محمدى


مرگ ملیکا محمدی، بازی مهم لیگ زنان را لغو کرد

مدير ليگ برتر زنان ايران و مسئول برگزارى رقابت‌هاى فوتبال زنان كشورمان از لغو ديدار روز جمعه‌ى صدرنشينان جدول رده‌بندى خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ورزش سه، گلاره ناظمى مدير ليگ برتر فوتبال بانوان و مسئول برگزارى رقابت‌ها از همكارى خوب و پسنديده‌ى باشگاه ملوان بندرانزلى در احترام به ضايعه و فاجعه غم‌بار حادثه درگذشت و آسيب ديدن سه ستاره تيم ملى و باشگاه خاتون بم خبر داد.

ناظمى گفت: ديدار حساس دو تيم اول و دوم خاتون بم و ملوان بندرانزلى كه هر دو شانزده امتيازى هستند در روز جمعه هشتم دى لغو شد و در فرصتى ديگر برگزار خواهد شد اما چهار ديدار ديگر برگزار مى‌شود.

او افزود: با توجه به فاجعه درگذشت مليكا محمدى و آسيب‌ديدگى شديد زهرا خواجوى و بهناز طاهرخانى باشگاه ملوان كمال همكارى را با سازمان ليگ انجام داد و براى ما مباحث مهم‌تر و مسائل ارزشمندترى نسبت به برگزارى يك مسابقه‌ى فوتبال ارجحيت دارد.

مدير ليگ برتر فوتبال بانوان و مسئول برگزارى رقابت‌ها گفت: امروز هم تمام بازي‌هاى ليگ برتر مردان و روز جمعه هشتم دى چهار رقابت هفته هفتم ليگ برتر زنان با يك دقيقه سكوت به احترام مليكا محمدى برگزار مى‌شود.

هفته هفتم ليگ برتر زنان هم به نام مليكا محمدى نام‌گذارى شد

مليكا محمدى بى‌نهايت بازيكن متعصب، با اخلاق و بزرگى بود كه براى عشق به فوتبال از آمريكا به ايران آمد و زهرا خواجوى ركورددار كلين‌شيت با ٩٥٣ دقيقه در رقابت‌هاى داخلى به همراه بهنار طاهرخانى از بهترين‌هاى فوتبال ملى و ليگ برتر به حساب مى‌آيند.

دو تيم فوتبال زنان خاتون بم و ملوان بندرانزلى به عنوان تيم‌هاى شانزده امتيازى و بدون شكست شانزدهمين دوره ليگ برتر فوتبال زنان ايران با توجه به تفاضل گل در رده‌ى اول و دوم جدول رده‌بندى قرار دارند.

اين دو تيم قرار بود روز جمعه هشتم دى در هفته هفتم ليگ برتر زنان در بم مقابل هم صف‌آرايى كنند كه با حادثه تصادف ماشين كرايه‌اى سه بازيكن ملى پوش تيم خاتون بم و درگذشت غم‌بار مليكا محمدى و آسيب شديد زهرا خواجوى و بهناز طاهرخانى اين مسابقه لغو شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112668
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.