تکیه فدایی به دانشگاهیان | آشنایی با یاران جدید استاندار کرمان

در روزهای گذشته در سه انتصاب جدید طی احکامی جداگانه از سوی او، «دکتر محمدصادق بصیری» به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، «حمید ملانوری» به‌عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی و «محمدرضا وفایی» به‌عنوان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمان منصوب شدند.

نگاه به دانشگاه

فدایی یکی از حساس‌ترین صندلی‌های استانداری را به فردی از دانشگاه باهنر کرمان سپرد. دانشگاهی که روزگاری فدایی رییس آن بود.

«دکتر محمدصادق بصیری» معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه باهنر کرمان است که اکنون به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری انتخاب‌شده.

او متولد 31 اردیبهشت 1338 است. بصیری استاد تمام پایه 23 دانشکده ادبیات و علوم انسانی بخش ادبیات فارسی است.

ازآنجایی‌که معمولا استانداران مورد اعتمادترین افراد خود را در معاونت سیاسی می‌گذارند، انتصاب فردی از دانشگاه باهنر در این سمت در کنار انتصاب دکتر تقی زاده به سمت مشاور استاندار در امور رسانه و روابط عمومی که او هم بیشتر چهره‌ای علمی است، نشان می‌دهد فدایی برای کار، روی دانشگاهیان حساب ویژه‌ای بازکرده است.

البته دکتر تقی زاده نیز به عنوان فعال رسانه ای کرمان طی سال های گذشته توانسته ارتباط مطلوبی با مسوولان و از سویی دیگر با اهالی رسانه داشته باشد.

او اکنون علاوه بر تدریس در دانشگاه های کرمان به عنوان رییس اداره روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری هایتک فعالیت می کند.
وی در گذشته نیز مسوولیت روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان را برعهده داشته است.

دکتر تقی زاده دانش آموخته رشته علوم ارتباطات در مقطع دکتری از دانشگاه علامه طباطبائی است.

تغییر اتاق ملانوری

دیگر انتصاب استاندار کرمان انتخاب «حمید ملانوری» به‌عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی بوده.

ملانوری از اردیبهشت‌ماه 97 معاون سیاسی، امنیتی استاندار کرمان بود و حالا باید ساختمان محل فعالیت خود را عوض کند و به‌جایی برود که از شهریور پارسال فدایی آنجا بوده.

ملانوری متولد 1351 و زاده روستای حسین‌آباد انار (امین شهر) فعلی است.

وی پس از اخذ مدرک تحصیلی دیپلم همزمان باکار در اداره فرهنگ و ارشاد جیرفت لیسانس خود را در رشته الهیات گرفت.

ملانوری از خردادماه 75 تا بهمن 76 سرپرستی اداره امور هنری، اداره امور شهرستان‌ها، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان و سرپرستی دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و شورای پژوهشی استان را بر عهده داشت.

پس این به‌عنوان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بافت از بهمن 76 تا مهر 78 به کار خود ادامه داد.

وی از مهرماه 78 تا تیرماه 81 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جیرفت، از تیرماه 81 تا اردیبهشت 85 بخشدار انار و از اردیبهشت 85 لغایت خرداد 86 مشاور فرماندار بود و مسوولیت روابط عمومی فرمانداری رفسنجان را بر عهده داشت.

ملانوری از خردادماه 86 تا فروردین‌ماه 93 به‌عنوان شهردار بهرمان به کار خود ادامه داد و از فروردین 93 تا مهرماه 96 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان رفسنجان شد.

او نهایتا در مهرماه 96 به‌عنوان مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمان کار خود را آغاز کرد و در اردیبهشت 97 هم همان‌طور که گفتیم به‌عنوان سرپرست معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری کرمان در زمان علیرضا رزم حسینی معرفی شد.

درباره «محمدرضا وفایی»

محمدرضا وفایی که از سوی استاندار کرمان به‌عنوان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب‌شده متولد 1355 است و پیش‌ازاین معاون مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمان بوده.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=21621
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.