معاون خدمات شهری شهرداری کرمان از بیمه تکمیلی برای کارگران شهرداری خبرداد

صبح شنبه محمدرضا محمدرضاخانی در اولین جلسه توجیهی مسئولان واحد طب کار شهرداری و نمایندگان سلامت سازمان‌های تابعه هدف از این نشست را ارتقای سلامت در شهرداری در سه حوزه شهر، شهروند و کارکنان شهرداری عنوان کرده و تاکید میکند: واحد طب کار شهرداری کرمان به طور منظم به ارائه خدمات بهداشت و سلامت و مددکاری کارکنان شهرداری می‌پردازد. وی همچنین از انطباق فعالیت‌ها و مصوبات جلسات طب کار با موازین سلامت خبر داده و افزوده: بهداشت فردی، واکسیناسیون، معاینات ادواری و بیمه تکمیلی کارکنان و خانواده آن‌ها از حوزه وظایف طب کار شهرداری است.

محمدرضا خانی با اشاره به لزوم بیمه کارگران شهرداری از سوی کارفرما افزود (شرکت‌های طرف قرارداد شهرداری کرمان باید مجاب شوند گروه‌های کارگری بالای ۵۰ نفر را بیمه تکمیلی کنند)

معاون شهردار کرمان میگوید انجام واکسیناسیون‌های مربوطه و اجرای ورزش‌های همگانی را برای کارکنان شهرداری کرمان ضروری است و تاکیدمی کند: شهرداری در راستای سلامت کارکنان خود ورزش همگانی را در مناطق و محلات شهر کرمان ترویج می‌کند.

در این نشست مقررشده آموزش‌های لازم امداد و نجات، کمک‌های اولیه روانی، بازرسی ایمنی، واکسیناسیون و پیشگیری از بیماری‌ها به رابطین سلامت داده شود تا در زیرمجموعه مربوط اعمال شود. همچنین مقررشده کلیه قراردادهای همکاری مناقصه با شرکت‌های پیمانکار، دارای بندهای سلامت واکسیناسیون، معاینات ادواری، رعایت اصول ایمنی شغلی و بیمه تکمیلی باشد.

اما فایده بیمه تکمیلی چیست؟

اصولا سازمان‌ها و شرکت‌های موفق برای بالا بردن رضایتمندی کارکنان خود انواع خدمات رفاهی و درمانی را برای آنان فراهم می‌آورند. زیرا معتقدند که کارکنان راضی به سازمان وفادار مانده و در جهت تحقق اهداف سازمان گام بر می‌دارند. به همین منظور سازمان‌های دولتی و خصوصی که تعداد کارکنان آنها و افراد تحت تکفلشان بیش از ۷۰ نفر باشند، می‌توانند در جهت دستیابی به این هدف، این گروه را تحت پوشش بیمه نامه درمان تکمیلی قرار دهند. با این کار سازمان آرامش و اطمینان را در هنگام بروز بیماری یا حادثه به آنان هدیه می‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=4659
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.