روز خوب فوتبال کرمان

پیروزی مقتدارنه گل گهر مقابل استقلال اهواز

سیرجانیها که با نتایج بسیار مطلوب لیگ را آغاز  کرده و هفته های متمادی صدر نشین بودند در بازیهای  اخیر با کسب نتایج ضعیف  در سراشیبی سقوط  از بالای جدول قرارداشتند . اکنون  با کسب این پیروزی پرگل یک پله در جدول صعود کرد و به جمع مدعیان باز گشته و در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.در این بازی آبی پوشان با گلهای اکبر صغیری، مهرداد آوخ، حمید گلزاری و ابوالفضل شهسواری پیروزی خود را جشن گرفتند.

 برد دلچسب مس کرمان

مس کرمان با کسب نتایج اخیرش تقریبا از سریال تساویها فاصله گرفته و به شرایط رضایت بخش نزدیک می شود امروز تیم استان همسایه را با دو گل بدرقه کرد. بازی در دقایق نخستین آرام و بی حادثه پیش می رفت تا اینکه در دقیقه ۳۰ علیرضا قاسمی روی پاس عمقی میلاد پور صفشکن در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه بان حریف تن به پنالتی داد و  احمد زنده روح اولین گل را برای مس  به ثمر رساند. در ادامه بازی دقیقه ۴۵ محسن دلیر دومین گل بازی را برای مس روی پاس احمد زنده روح وارد دروازه فولاد یزد کرد.تیمها با نتیجه ۲ به صفر به نفع مس به رختکن رفتند. در نیمه دوم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد.مس با کسب این نتیجه در جایگاه ۷ جدول رده بندی قرار گرفت.

کسب یک امتیاز مس رفسنجان در خانه حریف

مس رفسنجان که لیگ را با نتایج بسیار ضعیفی آغاز کرده بود با انجام بازیهای متفاوت از جمله شکست دادن گل گهر بالای جدولی در هفته قبل به آینده امیدوار شده بود این هفته نیز از تیم بالای جدولی اکسین البرز توانست یک امتیاز بگیرد و دست خالی به رفسنجان بر نگردد.مس اکنون در رده ۱۵ جدول قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=5250
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.