هیات فوتبال قبل از 97 رییسش را می‌شناسد

هیات فوتبال استان در چند ماه اخیر اتفاقات عجیبی را تجربه کرده که بدون تردید منشأ تمام حواشی به عدم برگزاری انتخابات ریاست هیات فوتبال برمی‌گردد؛ صندلی ریاست هیات فوتبال خیلی وقت است که خاک می‌خورد و التماس نشستن یک مدیر جدید را برای بهبود شرایط اسفناک این هیات دارد!

تازه‌ترین اتفاق عجیب مربوط به هیات فوتبال استان، مسدود بودن حساب این هیات به دلایل نامعلومی است و در حالی که تیم‌ها برای ورود به مسابقات لیگ یک استان باید مبلغ سه میلیون تومانی به حساب هیات فوتبال واریز کنند اما به دلیل مسدود بودن حساب هیات فوتبال، هزینه‌های برگزاری بازی به حساب نامشخصی واریز می‌شود.

نکته جالب دیگر اینکه چندی پیش برخی داوران کرمانی در مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی در خصوص اتفاقات و برخی مشکلات موجود در فوتبال استان مسائلی را مطرح کردند که حالا از سوی هیات فوتبال منفعل استان با محرومیت روبرو شده‌اند.

با این حال گفته می‌شود فدارسیون فوتبال از بین 4 نامزد ریاست هیات فوتبال استان، صلاحیت 3 نفر از آن‌ها را تایید کرده و محمد ابراهیمی با رد صلاحیت فدراسیون روبرو شده تا از نظر فدراسیون فوتبال سه نامزد دیگر یعنی علی قرایی، مراد حاج‌جعفری و مهدی جهانشاهی به رقابت بپردازند.

با این حال تنها تایید صلاحیت نامزدها از سوی فدراسیون فوتبال کافی نیست و برخی مراجع دیگر نیز باید صلاحیت نامزدها را بررسی کنند که ظاهرا این موضوع مراحل نهایی خود را سپری می‌کند و به احتمال زیاد انتخابات هیات فوتبال استان در روزهای پایانی سال 96 برگزار خواهد شد.

انتخابات هیات فوتبال قرار بود تیر ماه امسال برگزار شود اما این پروسه آنقدر طولانی شد که اتفاقات عجیبی مثل ضرب و شتم داوران در یکی از شهرستان‌ها رخ داد و باید منتظر ماند و دید سیاست‌های رییس بعدی هیات فوتبال استان برای بهبود شرایط چگونه خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16440
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.