اهدای ۱۸۸ دستگاه تلفن هوشمند و تبلت به دانش‌آموزان نیازمند رفسنجانی در سال گذشته

مدیر آموزش و پرورش شهرستان رفسنجان با اشاره به برگزاری مجازی کلاس های درسی به واسطه بیماری کرونا، گفت: با پیگیری های اداره آموزش و پرورش رفسنجان و با کمک های خیّرین تعداد ۱۸۸ دستگاه تلفن هوشمند و تبلت و همچنین ۳۵ وام قرض الحسنه بدون سود توسط خیریه کوثر برای خرید تلفن و تبلت به دانش آموزان نیازمند اعطاء شد.

به گزارش کرمان نو، حسین تقوی اظهار کرد: در حال حاضر ۵۸ هزار دانش آموز در شهرستان رفسنجان مشغول به تحصیل هستند که کار آموزش آنها را ۲۹۹۶ نیروی فرهنگی رسمی و ۲۶۰۰ نیروی شاغل در مدارس غیرانتفاعی به عهده دارند.

وی با اشاره به وجود ۴۰۰ مدرسه و مرکز پیش دبستانی در رفسنجان، ادامه داد: این تعداد غیر از آمار مدارس در بخش های نوق و کشکوئیه است.

مدیر آموزش و پرورش رفسنجان تصریح کرد: در یک سال گذشته اگر چه مدارس تعطیل شد اما هیچگاه آموزش تعطیل نشد به نحوی که ۸۸ درصد کلاس ها در رفسنجان از طریق فضای شبکه اجتماعی «شاد» برگزار و مابقی نیز یا از طریق شبکه اجتماعی دیگر یا به صورت درس نامه برای دانش آموزان فاقد تلفن هوشمند ارائه شد.

وی با اشاره به برگزاری مجازی کلاس های درسی به واسطه بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: با پیگیری های اداره آموزش و پرورش رفسنجان و با کمک های خیّرین تعداد ۱۸۸ عدد تلفن هوشمند و تبلت و همچنین ۳۵ وام قرض الحسنه بدون سود توسط خیریه کوثر برای خرید تلفن و تبلت به دانش آموزان نیازمند اعطا شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=70208
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.