در راستای مسئولیت اجتماعی صورت گرفت


همکاری گهر زمین برای کاهش افت تحصیلی دانش‌آموزان جنوبی

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، سه سال پشت سر هم در متوسطه افت و کرمان در رده ۲۷ قرار گرفت که بیشترین افت تحصیلی در جنوب استان بوده است‌

به گزارش کرمان‌نو رضا رضایی در نشست خبری خود از مسئولیت اجتماعی گهر زمین برای کاهش افت تحصیلی خبر داد.

به گفته او شرکت گهر زمین ۳ میلیارد تومان برای کهنوج و جیرفت و برای ۵ شهرستان دیگر جنوبی هر کدام ۲میلیارد تومان اختصاص داده و ۲ میلیارد تومان هم برای خرید نقدی کتب درسی اختصاص یافته تا این افت تحصیلی کاهش یابد.

در ۱۴ ماه ۶۳ مدرسه را کلنگ زدیم

رضایی در نشست خبری خود با بیان اینکه در ۱۴ ماهی که از دوره مدیریتش گذشته ۶۳ مدرسه ساخته شده که اکثرا هم خیرساز بوده است، گفت: ۱۰ درصد مدارس ساخته شده کشور در امسال برای استان کرمان بوده است و این امر به جدیت دنبال شده است.

او ضمن تشکر از مجمع خیرین مدرسه‌ساز و اتاق بازرگانی به اعتبارات دولت در مدرسه‌سازی اشاره کرد و گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان در سفر رئیس جمهور به کرمان اختصاص یافت که قرار است طی ۳ سال برای ساخت مدارس نیمه تمام اختصاص یابد.

تغییر کاربری نماز خانه مدارس جرم است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه هیچ فردی حق تغییر کاربری نماز خانه در مدارس را ندارد در نشست خبری خود تاکید کرد که هر فردی که نمازخانه‌ای در مدرسه‌ای را تغییر کاربری دهد مجرم بوده و متخلف است

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=101733
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.