اداره کل استاندارد استان کرمان:


آسانسور غیراستاندارد بازار آزادی کرمان پلمب شد

اداره کل استاندارد استان کرمان اعلام کرد، پس از بازدید مجدد کارشناسان حقوقی این اداره کل از بازار بزرگ آزادی، یک دستگاه آسانسور مورداستفاده در این بازار پلمب شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، پلمب آسانسور بازارچه آزادی پس از بازرسی و بازدید کارشناسان این اداره کل و پایان مهلت اخطار حقوقی آسانسور صورت گرفت و این اقدام به علت استفاده غیرقانونی از آسانسور و جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی برای شهروندان انجام شده است.

 بر اساس این گزارش، استانداردسازی آسانسور برای اداره استاندارد بسیار حائز اهمیت و مستقیم با جان افراد در ارتباط است و نظارت بر آن نیز به عملکرد هر چه‌بهتر آسانسور و کاهش خسارات مالی و جانی کمک می‌کند.

 آسانسور در ردیف اخذ گواهی استاندارد اجباری است و بدون آن پایان کار ساختمان صادر نمی‌شود.

 به گزارش ایرنا، روز گذشته سرپرست اتحادیه آسانسور و پله‌برقی کرمان اعلام کرد برخی آسانسورهای ساختمان‌های مطرح کرمان بدون مجوز ایمنی و تأیید صلاحیت کار می‌کنند و آسانسورهای بیمارستان افضلی‌پور، ساختمان قدیمی بیمارستان شهید باهنر، برج هزار و یکشب، پله‌برقی و آسانسور پاساژ آزادی، برج شفا، ساختمان جدید استانداری و پله‌برقی چهارراه طهماسب‌آباد از جمله این موارد است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=111081
1 نظر
  1. شهروند کرمانی می گوید

    سلام ،خیلی از اماکن در کرمان باید پلمپ شوند ،شهری هست که مسئولین محافظه کار و نالایقی دارد
    یه طوطی سخن گو تو مجلس دارن به نام آقای پور ابراهیمی ،فقط تو تلویزیون مبینیم حرف میزنه فک میکنیم خیلی حالیشه به درد مردم کرمان نمیخوره ،خواهشا انتخابات بعدی به اینا رای ندین اینا فقط میخوان وارد مجلس شوند چون دیگه زندگیشون تامین میشه تا نسل هایشان ،البته تقصیر مردم بی تفاوت کرمان هم هست که افراد نالایق بر سر کار هستند ،کرمان شهری گران با اختلاف طبقاتی فراوان ،بحران کم آبی که در تابستان فاحش است ،به نظر من روستایی که اشتباهی شهر شده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.