استعفای امیری‌خراسانی پذیرفته نشد


استعفای مشقی مدیرعامل باشگاه مس‌کرمان

طیاری رئیس هیئت‌مدیره باشگاه مس‌کرمان در حالی از مخالفت اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه با استعفای امیری‌خراسانی خبر داد که او هفتهٔ گذشته در اعتراض به مشکلات مالی باشگاه و مسائلی که گریبان آنها را گرفته استعفای خود را به هیئت‌مدیره ارائه کرد.

به گزارش کرمان‌نو، با آمدن خراسانی به باشگاه مس کرمان امیدهای زیادی در دل فوتبال دوستان کرمانی برای حل مشکلات این باشگاه ایجاد شده بود. اما او نیز نتوانست مشکلات مالی مس کرمان را حل کند. خراسانی با استعفای هفته گذشته سعی کرد از اهرم تهدید استفاده کند تا مدیریت شرکت ملی مس نگاه ویژه‌ای به این باشگاه داشته باشد.

اما رئیس هیئت‌مدیره باشگاه مس‌کرمان خبر از نپذیرفتن این استعفا داد.

طیاری در مصاحبه‌ای با «ورزش سه» گفت: «متأسفانه اوضاع مالی باشگاه اصلاً خوب نیست و به همین دلیل امیری خراسانی هفته گذشته استعفای خود را تقدیم هیئت‌مدیره کرد که اعضا با پذیرشش مخالفت کردند.»

او افزود: «امیری خراسانی از مدیران باتجربه و با دانش است و شرکت مس نیز قطعاً به حفظ سرمایه انسانی مجرب اعتقاد ویژه‌ای دارد. مدیران شرکت ملی مس هم در تلاش‌اند تا مشکلات مالی باشگاه‌ها را رفع کنند که قطعاً این اتفاق رخ خواهد داد.»

گفتنی است؛ امید طیاری و محمد کهندل به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت مس‌کرمان با استعفای محمدتقی امیری‌خراسانی مخالفت کرده‌اند و اینکه قول‌های داده شده به امیری چقدر محقق خواهد شد تا مشکلات مالی این باشگاه حل شود به گذر زمان نیاز دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112828
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.