دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در شورای مسکن استان کرمان:


روال ساخت مسکن در شهر کرمان به هیچ وجه قابل قبول نیست

پیشرفت هیچ یک ۸ فاز مسکن بلدالامین بعد از ۴ سال به ۱۰ درصد هم نرسیده. به نوعی تنها پروژه نهضت ملی مسکن در شهر کرمان که این طور که در جلسه شورای مسکن مطرح شد ممکن است ساختش به عمر این دولت نرسد.

به گزارش کرمان‌نو، روح الله اکبری، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کلنگ‌زی پروژه‌ای به نام مسکن ملی را در شهرک بلدالامین، خطاب به مسئولین استانی، گفت: آدم شرمش می‌شود در مورد این پروژه صحبت کند. پول مردم ۴ سال است که خوابیده و یک بار به جهت قدرالسهم شهرداری پروانه صادر نشده و پروژه خوابیده و بعدها به بهانه‌های دیگر من جمله پرداخت نکردن تسهیلات، این پروژه معطل مانده است.

اکبری در این جلسه تاکید کرد که روال ساخت مسکن در شهر کرمان به هیچ وجه قابل قبول نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در این جلسه در دفاع از عملکرد شهرداری در این جلسه، گفت: در جلسات تشکیل شده مقرر شده بود که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) بدون پروانه کار را پیش ببرد و شهرداری هم جلوی کار را نگیرد.

به گفته او مشکل اصلی پیش نرفتن این پروژه، قیمت پایینی‌است که برای ساخت مسکن با پیمانکار بسته شده و با این قرارداد کار پیش نمی‌رود.
متاسفانه در این جلسه تصمیم جدید در خصوص این پروژه گرفته نشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=107172
4 نظرات
  1. علی می گوید

    خدامرگی به استانداروفرمانداروشهرداروهرکی که مسوله درساخت مسکن ملی شهرهای دیگه خونه های مردم روتحویل دادن کرمان هنوز دست به هیچ کاری نزدن خدامرگتون بده مردم راحت بشن ازدست شما مسولین بی مسول

  2. علی می گوید

    کسی که باپارتی بازی رانت سرکارمیاد بهترازاین نمیشه یک مشت بی شرف بی سواد بی مسولیت پارتی دار رواوردن گذاشتن سرکارانتظارداریدبرای مردم کاری بکنند نخیر اگه مثل زمان شاه شایسته سالاری حکم میکرد وضع مملکت این نبود

  3. علی می گوید

    تواین مملکت کافیه پارتی داشته باشی یک شبه میشی رییس برای همینه این مملکت بااین همه منابع وذخایرهیچوقت پیشرفت نمیکنه

  4. علی می گوید

    تواین مملکت کافیه پارتی داشته باشی یک شبه میشی رییس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.