بامداد امروز اتفاق افتاد


خارج شدن کشنده از جاده یک کشته بر جا گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: یک خودروی کشنده حوالی شهر خانوک به دلایل نامعلومی از جاده اصلی منحرف و به حاشیه جاده سقوط کرده بود و متاسفانه شدت حادثه به حدی بود که راننده در اتاق خودرو محبوس و جان خود را از دست داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: با تلاش سه ساعته آتش‌نشانی زرند پیکر راننده کشنده از صحنه تصادف خارج شد.

مرتضی بخشی  از انجام یک عملیات امدادو نجات در جاده زرند کرمان (روبروی شهر خانوک) خبر داد و گفت: بامداد امروز تماسی مبنی بر تصادف جاده‌ای به مرکز پیام این سازمان ارسال شد که نیرو‌های آتش‌نشانی با امکانات و تجهیزات در محل حادثه حاضر و اقدام به عملیات نجات کردند.

او با اعلام اینکه در این حادثه یک خودروی کشنده حوالی شهر خانوک به دلایل نامعلومی از جاده اصلی منحرف و به حاشیه جاده سقوط کرده بود گفت: متاسفانه شدت حادثه به حدی بود که راننده در اتاق خودرو مبحوس و امکان خارج کردن بدون امکانات و تجهیزات ممکن نبود.

بخشی با اعلام اینکه نیرو‌های این سازمان با استفاده از ست‌های هیدرولیکی خودرو‌های سنگین اقدام به قیچی و جداکردن اتاق خودرو کرده‌اند گفت:نیرو‌های این سازمان بعد از سه ساعت تلاش توانستند جنازه راننده را از دل آهن‌پاره‌های این خودرو خارج کنند.

او ضمن قدردانی از همکاری نیرو‌های هلال‌احمر گردنه خراسانی، شهردار و نیرو‌های انتظامی شهرخانوک گفت: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس‌راه در حال بررسی  است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=104523
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.