تیم های استان هشت در ایستگاه 23

رقابت های لیگ یک فوتبال کشور فردا(دوشنبه) با انجام 4 بازی وارد هفته بیست و سوم می شود و دو تیم مس کرمان و مس رفسنجان در خارج از خانه مقابل حریفان خود قرار می گیرند.

تیم مس کرمان که در نیم فصل دوم به جای امتیازگیری به سمت تغییرات گام برداشته است، در شیراز به مصاف برق جدید می رود. دو تیم همسایه در جدول (برق نهم و مس دهم است) که در بازی رفت به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

تقابل آرمان شهدادنژاد سنگربان کرمانی برق با تیم سابق از نکات جالب این بازی خواهد بود. شهدادنژاد در ابتدای فصل به دلیل اختلاف نظر با مدیران سابق باشگاه مس از این تیم جدا شد و بعد از نیم فصل حضور در گل گهر سیرجان حالا وظیفه حفاظت از قفس توری برق جدید را دارد. البته شهدادنژاد چند روز قبل در مصاحبه ای اعلام کرده که آرزویش پوشیدن دوباره پیراهن نارنجی مس است.

در تبریز، مس رفسنجان مقابل شهرداری تبریز قرار می گیرد. مس رفسنجان بهترین تیم نیم فصل دوم لیگ یک است اما شهرداری تبریز هم در نیم فصل دوم اوج گیری قابل توجهی داشته تا شوک حضور سیروس دین محمدی در این تیم کاملا مثبت باشد.

مس رفسنجان در نیم فصل دوم صاحب 3 برد و دو مساوی شده و در طرف مقابل تبریزی ها نیز با سه برد، یک مساوی و یک شکست از منطقه خطر جدا شده اند تا مصاف دو تیم جذاب پیش بینی شود.

گل گهر سیرجان دیگر تیم استان هشت نیز روز سه شنبه در سیرجان میزبان صبای قم خواهد بود.

گفتنی است تمام بازی ها ساعت 14 برگزار می شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16136
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.