آخرین وضعیت تیم‌های کرمانی در لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور


از آتش‌بازی مسی‌های کرمان تا بیم و امیدهای سربازان ژنرال

۲۰ هفته از لیگ برتر و ۲۱ هفته از لیگ یک فوتبال گذشت و حالا نمایندگان استان کرمان هر کدام در جایگاهی قرار دارند که در این بین مس کرمان بهترین عملکرد را داشته و بیم و امیدهای سیرجانی‌ها ادامه دارد.

نارنجی پوشان شهر کرمان در پایان هفته بیست و یکم لیگ یک با پیروزی ارزشمند مقابل فجرسپاسی شیراز در یک بازی پرحاشیه توانستند با ۴ امتیاز اختلاف، جایگاه صدرنشینی خود را محکم کنند.

خط دفاعی مستحکم شاگردان مهاجری اجازه خودنمایی به مهاجمان لیگ یک را به کلی گرفته؛ به طوری که آمار گل خورده مسی‌ها در ۲۱ بازی گذشته ۹ بوده و هنوز یک رقمی است.

۲۲ گل در ۲۱ بازی و متوسط نزدیک به یک گل در هر مسابقه نیز نشان از خط حمله خوب مسی‌ها دارد.

در ادامه رقابت‌های لیگ یک بازی‌های مس کرمان بازی‌های سختی به نظر نمی‌رسد اما نگاهی به فصل قبل مسابقات و عدم صعود مس با تفاضل یک گل این هشدار را به نارنجی پوشان می‌دهد که برای صعود باید تا آخرین بازی باید جنگید و مقابل همه حریفان پیروز شد.

مس رفسجان؛ خوب و رو به جلو

کاری که مس رفسنجان فصل قبل خوب از پس آن برآمد و حالا در لیگ برتر هم جایگاه خود را محکم کرده است. ۷ برد، ۷ مساوی، ۶ باخت و ۲۸ امتیاز نتیجه عملکرد شاگردان محمد ربیعی است.

هر چند انجام دیدارهای معوقه می‌تواند جایگاه این تیم را در جدول دستخوش تغییر کند، اما قرار گرفتن بین ۵ تیم برتر سطح یک فوتبال کشور، ۱۰ هفته مانده به پایان لیگ برای آن‌ها جایگاه ارزشمندی است.

در همسایگی مس رفسنجان تازه وارد اما دیگر تیم مدعی کرمانی یعنی گل‌گهر سیرجان قرار دارد. سیرجانی‌ها که به نظر می‌رسد از اتفاقات نیم فصل اول و شکست‌های بد خود درس گرفتند؛ سیرجانی‌ها در نیم فصل دوم مانند ابتدای فصل عملکرد خوبی داشتند و باید دید آیا این روند تا پایان فصل ادامه خواهد داشت یا خیر؟

شاگردان قلعه نویی دو بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشتند و حالا با ۲۹ امتیاز و یک بازی کم تر در رده چهارم قرار دارند.

دیگر تیم سیرجانی یعنی آرمان‌گهر هم هرچند در هفته‌های اخیر خود را از انتهای جدول نجات داده اما همچنان در رده سیزدهم قرار دارد.

شاگردان شهبا که این فصل فراز و فرود زیادی داشتند مانند فصل قبل در تلاش برای حفظ جایگاه میانه جدولی خود هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68992
1 نظر
  1. رضا می گوید

    کاش باشگاه کرمان مستقل میشد و رفسنجان دیگر قرار نباشد هزینه های کرمان را بدهد
    اصلا در شان کرمان هم نیست که هزینه هاشو از شهر رفسنجان و یا شهر دیگری بگیرد
    واگر توان پرداخت هزینه هایش را ندارد بهتر است منحل شود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.