شهرآورد استان برنده نداشت

مس با ترکیب آرمان شهداد نژاد، علیرضا ابراهیمی، مجید ایوبی، بهنام داداش‌وند، وحید اسماعیل‌بیگی، احمد زنده‌روح، حسین تهامی، احسان پورشیخعلی، مجتبی محبوب‌مجاز، مهدی تیکدری، مهدی دغاغله وارد میدان شد.

این بازی به میزبانی سیرجانیها برگزار شد.گل‌گهر اولین موقعیت خطرناک بازی را روی دروازه مس خلق کرد. دو تیم بازی محتاطانه‌ای را پیش گرفتند تا دقیقه ۳۲ که باز هم تیم میزبان ضربه آزادی را روانه دروازه مس کرد، آرمان شهداد‌نژاد با واکنش عالی این ضربه را برگشت داد.

در دقیقه ۴۲ بازی شوت خطرناک احمد زنده‌روح به اوت رفت.تیمها با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

آرمان شهداد‌نژاد در دقیقه ۶۰ بازی یک موقعیت تک به تک را دفع کرد تا دروازه نارنجی پوشان همچنان بسته بماند. سه دقیقه بعد این مسیها بودند که خود را به دروازه گل‌گهر رساندند، هادی رکابی توپ را از روی خط دروازه سیرجانیها برگشت داد و بازی  همچنان بدون گل مساوی ماند.

تیم میزبان بار دیگر در دقیقه ۷۰ صاحب موقعیتی تک به تک شد که آرمان شهداد‌نژاد دوباره تیم میزبان را ناکام گذاشت.احمد زنده ‌روح در دقیقه ۷۶ شوت فوق العاده خطرناکی را راهی دروازه گل گهر کرد که به اوت رفت. در سه دقیقه وقت تلف شده بازی هم گلی رد و بدل نشد. نارنجی‌پوشان توانستند از تیم سوم جدول یک امتیاز بگیرند و به خانه برگردند. مس کرمان در پایان بازیهای این هفته با ۳۰ امتیاز در جایگاه ۸ جدول قرار گرفت.لازم به ذکر است تیم گل‌گهر نیز۳۴امتیازی و در رده سوم جدول ایستاد.

برد پرگل مس رفسنجان

مس رفسنجان دیگر تیم استان بود که این هفته توانست در خانه با نتیجه ۴بر۲تیم  راه‌آهن را شکست دهد.حمید نعمتی در دقیقه ۷ توانست نخستین گل را برای رفسنجانیها به ثمر برساند.حمید طاهری‌فرد از تیم راه آهن توانست در دقایق ۱۱ و ۱۶ تیم مهمان را دو به یک جلو بیاندازد.اما بازی در نیمه نخست با تب و تاب فراوانی پیش رفت و در دقیقه ۲۷ بازی امیر خدامرادی از تیم میزبان بازی را به تساوی ۲بر ۲ کشاند.

جواد رمضانی به فاصله ۶ دقیقه گل برتری را  برای مس رفسنجان به ثمر رساند و بازی با نتیجه سه به  یک  به نفع میزبان دنبال شد.نیمه نخست بازی با رد و بدل شدن ۵ گل به پایان رسید. در دقیقه ۸۵ بازی امیر حسین موسی‌زاده چهارمین گل را وارد دروازه راه‌آهن کرد . بازی با نتیجه چهار به دو به سود تیم رفسنجان به پایان رسید. مس رفسنجان اکنون ۲۶ امتیازی و در رده دهم جدول قرار دارد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=9170
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.