معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان:


بهناز طاهرخانی فوتبالیست ملی‌پوش خاتون بم هوشیاری کامل دارد

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: حافظه بلند مدت بهناز طاهرخانی فوتبالیست ملی‌پوش خوب است، هوشیاری کامل دارد و به زودی به تهران منتقل می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان روز پنجشنبه در حاشیه عیادت از بهناز طاهرخانی فوتبالیست ملی‌پوشی که در سانحه تصادف دچار ضربه‌مغزی شده بود اظهار داشت: روند درمان بهناز طاهرخانی ادامه دارد و حال او روبه‌بهبود است و این فوتبالیست ملی‌پوش از شرایط کاهش سطح هوشیاری جدا شده است.
او با بیان اینکه شرایط در روزهای آینده به سمتی می‌رود که طاهرخانی به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شود ادامه داد: به لطف خدمتگزاران خدوم جامعه پزشکی و کادر درمان بیمارستان پاستور بم روند درمان این فوتبالیست روبه‌بهبود است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: دیگر فوتبالیست ملی‌پوش زهرا خواجوی نیز روز گذشته از بیمارستان پاستور بم ترخیص شده است و هشت صبح امروز از طریق پرواز بم به تهران منتقل شد.
کاظمی‌پور افزود: پیگیر ادامه روند درمان این ۲ فوتبالیست در تهران از طریق باشگاه خاتون بم، فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی ورزشی هستیم تا به‌موقع اقدامات لازم برای درمان و بازگشت این ۲ به عرصه حرفه‌ای فوتبال مهیا شود.
او با اظهار تأسف از فوت ملیکا محمدی دیگر فوتبالیست ملی‌پوش ایران نیز تصریح کرد: برای خانواده ملیکا محمدی در داغ و مصیبت بزرگی که بر این خانواده وارد شده آرزوی صبر و استقامت دارم.
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: دختر فوتبال ایران امروز در بدرقه دوستان و ورزش دوستان استان فارس دیار دنیوی را وداع گفت .
کاظمی‌پور افزود: روز یکشنبه هفته آینده نیز در استادیوم آزادی میزبان پیکر این فوتبالیست ملی هستیم تا مراسم درخورشانی برای این دختر ملی‌پوش که ایران را مامن امنی برای فعالیت حرفه‌ای خود انتخاب کرد داشته باشیم و آن را به جایگاه ابدی خود بدرقه کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112901
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.