رویارویی مس کرمان و نفت مسجد سلیمان


دوئل مرگ و زندگی در کرمان

مس کرمان که در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر ناکام در کسب پیروزی بوده و آخرین برد شاگردان فرزاد حسین‌خانی به رویارویی با صنعت‌نفت آبادان باز می‌گردد، فردا در خانه باید برابر نفت مسجدسلیمان قرار بگیرد.

2 مسابقه حساس از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا برگزار می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از «فوتبال 360»، نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران از امروز پنج‌شنبه آغاز می‌شود و مسابقات در روزهای جمعه و شنبه ادامه دارد. در روز جمعه، نگاه‌ها به سوی ورزشگاه آزادی تهران دوخته می‌شود و علاقه‌مند به فوتبال به‌دنبال تماشای تقابل ذوب‌آهن اصفهان برابر تیم صدرنشین جدول هستند و پرسپولیس برای تثبیت موقعیت خود در صدر جدول کار دشواری در اصفهان برابر شاگردان مهدی تارتار خواهد داشت اما به جز این مسابقه، 2 دیدار مهم دیگر هم در روز دوم هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به‌انجام می‌رسد.

مس کرمان که در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر ناکام در کسب پیروزی بوده و آخرین برد شاگردان فرزاد حسین‌خانی به رویارویی با صنعت‌نفت آبادان باز می‌گردد، فردا جمعه ۳۰ دی ماه در خانه باید برابر نفت مسجدسلیمان قرار بگیرد. 2 تیم در منطقه خطر قرار دارند، به طوری‌که مس کرمان با 11 امتیاز تیمِ چهاردهم جدول است و نفتی‌ها هم با 9 امتیاز در قعر جدول حضور دارند. نکته جالب‌توجه اینکه بازی رفت 2 تیم با برتری 3 بر 2 نفت به پایان رسیده و حالا هواداران این تیم امیدوارند با تکرار نتیجه دور رفت، نفت مسجدسلیمان از قعر جدول فاصله بگیرد.

مسی‌ها در بازار زمستانه تیم فعالی بودند و به نظر می‌رسد فردا با ترکیبی متفاوت به میدان بیایند اما آن‌سوی میدان نفت در شرایطی بحرانی به این مسابقه رسیده و ابراهیم اشکش امیدوار است با کسب 3 امتیاز در کرمان تیمش را بتواند به ساحل آرامش برساند. 2 تیم فردا (جمعه) از ساعت 15 با قضاوت وحید کاظمی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برابر هم به میدان می‌روند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=100747
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.